2011. július 25., hétfő

Betegség, Szülinap, Hajvágás

Oli 2 nap alatt túl esett élete első betegségén. Nátha és egy kis torokgyulladás, minimális lázzal megspékelve. Örülök, hogy csak eddig tartott, hogy csak egy rosszabb éjszakánk volt. Tegnap óta Dávid és Én is büszkélkedhetünk egy kis náthával. Utálom! Remélem hamar túl leszünk rajta mi is!

Tegnap megejtettük Oli első hajvágását is! Nagyon édes lett és fiúsabb is szerintem. Én nyírtam le neki géppel! Nagyon jól viselte, nem is sírt! Dávidnak is így vágtam a haját, míg engedte! És szép erős, sűrű haja lett. Ma már fodrász vágja neki!




Már csak 5 nap és itt a 2. szülinap! Repül az idő, Oli is már 8 hónapos lesz!

2 megjegyzés:

  1. Ez a betegeskedés, minden blogról visszaköszön:(( Úgy látszik, tényleg van valami a levegőben!
    Tényleg repül az idő, és közben nő a gyerekek haja!:))))
    Eltettél egy picit emlékbe??

    VálaszTörlés