2014. július 9., szerda

Kistesó

Szinte hihetetlen! Nem terveztünk harmadik babát, persze szóba került, hogy majd talán évek múlva, de elvetettem sokáig. Aztán egészségügyi okokból tavaly októberben abbahagytam a gyógyszert és a hormonjaim megbolondultak. 1,5 havonta volt ciklusom utoljára márciusban. Vártam májusra, de semmi, aztán júniusban szintén semmi. Kértem labor beutalót a háziorvosomtól és az eredmény pozitív terhességi teszt lett. Fel voltam már rá készülve, hiszen rosszulléteim is voltak. Eldöntöttük, hogy megtartjuk, hogy változik egyet az életünk, hogy nagy családosokká válunk. És most földöntúli boldogságot érzünk. Még egy kis manó, aki áldás számunkra.28-án voltam orvosnál, akkor voltam 10 hetes ultrahang alapján, íg most szombaton töltöm a 12 hetet. Január 24. körül várható majd a születése. :)Voltam védőnőnél és jövőhéten kedden megyek a 12 hetes ultrahangra. Boldog időszak újra!


3 megjegyzés:

  1. Minden rendben lesz Dius, ügyesen megoldjátok, nem véletlenül választott titeket ez kis élet.
    Még egyszer gratulálunk, és boldog babavárást! :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok ! Jó egészséget Nektek !

    VálaszTörlés