2014. szeptember 16., kedd

Az eltelt egy hónap

Ott fejeztem be a blogot, hogy szabadság és nyaralás. És tessék már itt van szeptember közepe és az esős őszi idő. 1 hónap telt el az utolsó bejegyzésem óta, mégis annyi minden történt.
Elmentünk nyaralni! Olyan jó volt minden. Balatonfüred gyönyörű, a szállásunk pedig egyszerűen lenyűgöző volt. Az idő miatt sem panaszkodom, hiszen csak egy nap esett az eső, de hideg nem volt egyáltalán. A Balaton és a kinti medencék vize már hűvösnek bizonyult, de a benti wellness részleg kárpótolt mindenért minket. A szobánk gyönyörű volt és nagyon tiszta. Az ételek pedig fantasztikusak...sokszor szavakat nem találtunk a kínálatot látva. Mindent összevetve csodás 5 napot töltöttünk Balatonfüreden. Sokat sétáltunk, fürödtünk és nagyon finomakat ettünk! :)








Aztán hazaérve gyors készülődés az ovi kezdés előtt. Majd 1-jén a mi két nagyfiúnk elkezdte az óvodát. Oli a kiscsoportot, Dávid pedig a nagycsoportot. Olivér jól vette az akadályt és nagyon szeret oviba járni! :)


2-án pocakbabával mentünk a dokibácsihoz. A magánrendelésen rossz minőségű volt az ultrahang, így nem derült ki, hogy Tesóka fiú vagy lány. Annyit mondott a doki bácsi, hogy talán kislány, de nem mondaná 100%-ra. 10-én voltam a kórházban 20 hetes ultrahangon, ott sem derült ki semmi, mert nem úgy feküdt, hogy meg tudják nézni. Doki bácsi annyit mondott, hogy vizsgálat közben nem látott előbukkanni semmit! :) Így még mindig izgulunk!

Dávidkám ettől a "tanév"-től elkezdett úszni járni. 9-én voltunk először és nagyon ügyes volt. Majd 11-én megint és ma is megy. Kedden és csütörtökön lesz edzése, nagyon szereti és élvezi. Remélem hamar megtanul úszni a Drágám! :)
Zajlik tehát az élet. Szerdán szülőire megyünk, hétfőn laborban voltam, előtte csütörtökön védőnőnél. Nem unatkozunk és rohan az idő...nagyon nagyon rohan....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése