2013. november 10., vasárnap

Október...

Eltelt az október is egyetlen bejegyzés nélkül. Szomorú vagyok emiatt, mert imádom a blogolást, de sajnos nem sűrűn van kedvem írni, pedig lenne miről.
A fiúk jól vannak. Túl vagyunk az ovis tökfesztiválon és a bölcsis őszi kavalkádon is. Tavaly Oli még nem volt bölcsis ilyenkor, Dave pedig épp beteg volt. Így mind két fiúnak az idei volt az első őszi mulatság.
Dávidéknál 17-én volt délelőtt tökfaragás és nyakláncfűzés tésztából és gesztenyéből. Ez családi nap volt, így Én is ott lehettem. Kifaragtuk a tökünket, ami nagyon aranyos lett szerintem. Délben hazahoztam Dávidot, mert aznapra már nagyon csúnyán köhögött. Délután mentünk vissza 17 órára, ekkor már kiegészülve Olivérrel és Apával. Nagyon szép volt az óvóda. Minden tökben mécses égett, az egész épület fel volt díszítve...nagyon tetszett. Körbejártuk az ovit, majd bementünk a csoportba és leültünk a szőnyegre. Az óvónénik és a gyerekek énekeltek pár dalt nekünk, majd leültünk enni vajas és zsíros kenyeret, ropogtatnivalót stb. Nagyon jól éreztük magunkat.

(A képek nem jó minőségűek, mert tönkre ment a fényképezőnk és ezeket, úgy fényképeztem ki belőle. :( )


Olivéré 18-án volt délután. Munka után mentem és Ő már ragasztott. :) Sokat alkottunk és maradt idő egy kicsit játszani is. Alig akart hazajönni. :) Hazafelé lent az aulában egy asztalon volt mindenféle földi jó. Alma, pattogatott kukorica és sütőtök. Oli nem kért semmiből, meg volt illetődve nagyon. Gizike, a bölcsődevezető hozott neki popcornt és azt megette hazafelé. Jó volt nagyon. :)





Mostanában pedig már készülünk az adventre, Oli név és szülinapjára. Anyukám szülinapjára, ami megint nagyszabású lesz. :) Hamarosan jövök egy részletesebb beszámolóval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése