2013. október 11., péntek

Szeptember hónap

Régen nem írtam már, de mostanában elég sűrűek a napjaim. A szeptember sok mindent hozott magával számunkra.
Először is megjött az ősz, a hűvösebb idő, a falevelek és azok a gyönyörű őszi színek. Aztán elkezdődött újra az ovi és a bölcsi, aminek mindannyian nagyon örültünk. A fiúk nagyon jól vették az újévet, imádtak menni és lelkesek azóta is töretlenül. Pedig Dávid a hónap elején hirtelen döntésből óvodát is kényszerült váltani. Ennek oka pedig az volt, hogy megkaptam azt a munkát, amit azóta is kincsként őrzök és óriási boldogsággal tölt el. Adminisztratív munkakör az egyik helyi bölcsődében. Imádom ahogy van. A munkakör, a munkatársak és a munkaidő is nagyon jó. Kedves és segítőkész csapatba kerültem, ahol ma már úgy érzem be is fogadtak.
Mikor kiderült, hogy kezdhetek még a hónapban gondolkodóba esvén határoztuk el, hogy muszáj lesz Dávidot áthozni az utcánkban lévő oviba, mert nem fogok beérni időben. Az ovi váltást nagyon jól vette, sokkal nyugodtabb és nincs is vele annyi gond mióta ide járunk. Szeret menni és ettől nagyon boldog vagyok, mivel tartottam ettől az egésztől. Most Süni csoportos és a jele nem más, mint ESERNYŐ. A pöttyös labda foglalt volt, így az óvónéni felsorolta a lehetőségeket, Én pedig rá bíztam a döntést. Dávid pedig az esernyő mellett voksolt. Később kiderült, hogy ilyen jelük már évek óta nincs és Zsuzsika néni valamit elnézett, de megnyugtatott, hogy innentől kezdve akkor lesz esernyő is! Így is lett, Dávid pedig azóta is rendületlenül mutogatja a jelét a szekrényen. Nagyon jó kis ovi ez az Aranyalma Óvoda. Sokat rajzolnak, festenek, ragasztanak, gyurmáznak, szinte minden nap alkotnak valamit. Tornázni is sűrűn járnak, Dave nagyon szereti.
Olivér ugyanolyan bölcsi fan mint eddig. Imádja a dédiéket, sokszor hétvégente ott is alszik. Dávid a mamánál szokott aludni, hihetetlen milyen nagyok már. Ott alvós bulikat rendeznek folyamatosan. :)
Betegek még csak egyszer voltunk 4 napig volt itthon mindkettő! Éljen!!!! Kopp-kopp!
Dolgozgatunk, bölcsizünk, ovizunk, hisztizünk, nyűglődünk, kiborulok, megnyugszok, de így szép az élet! 
Lassan itt a tél és nekem már nagyon karácsonyi hangulatom van. Készülődök, tervezgetek, várakozunk. Jaj, de jó is lesz! Rohannak a napok, a hónapok, az évek...Oli is decemberben 3 éves lesz. Hihetetlen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése