2014. február 27., csütörtök

Sok mindenről...

Nagyon rég nem írtam már. Nem volt se kedv se idő.
Mostanában megint annyi minden történt, hogy azt sem tudom hol kezdjem el.
Sokat betegeskedünk, itt kezdem, mert ez az, ami kiteszi a napjaink nagy részét. Február 12-én éjjel Dávid befulladt. Hónapok óta, mikor beteg szamárköhögés társul a nátha mellé. Ezek a köhögések kisebb nagyobb "rohamokká" vállnak, hol rövidebb, hol hosszabb ideig tartanak. Váltottunk háziorvost, csináltattunk allergia vizsgálatot is, de negatív lett. Éjszakánként is sokat köhög és így volt ez most is. 2 napja náthás volt már, de nem köhögött, még csak nem is köhécselt. Este elaludtunk, majd éjjel arra keltünk, hogy nagyon ugatósan, szárazan köhög és fullad. Felhívtuk a mentőket, a diszpécser hölgy nagyon kedvesen kikérdezett, majd kérte, hogy rakjam a telefont a Dávid szájához, hogy hallja a légzését milyen. Azt mondta küld kollégákat. 5-6 perc elteltével ott is volt 3 nagy és piros mentős bácsi, akik kedvesen kérdezgették Dávidot. Elvitték a gyerekosztályra, Apa ment vele, Én meg később (amint Anyum odaért vigyázni Olira) utánuk. Kapott szteroidot, vettek tőle vért és inhalálnia kellett. Később lefekhetett, Én maradtam mellette éjszakára. Másnap volt Olivér farsangja, ahová Én mentem el, miután Apa fél 9-kor leváltott. Öcsi idén szuperhős volt, igazán jól állt neki ez a jelmez. Nagyon élvezte, hogy mindenki be van öltözve és azt is, hogy Én is ott vagyok vele és együtt játszunk.




A farsang után hazamentem és aludtam egyet, majd fél 6 körül mentem leváltani Apát. Aznap még benntartottak minket, és pénteken mehetünk haza.A diagnózis KRUPP. Nem örültünk, de számítottunk rá sajnos. Iskolás korára kinövi majd, hát remélem...
Másnap (pénteken) hazaengedtek minket, de a következő héten még otthon kellett maradnia, mert a dobhártyáján valami vírus fertőzés volt. Meg is betegedett sajnos, és persze hétfőre már Olivér is. Mindkettőt megpróbálta a doktornőnk kikezelni antibiotikum nélkül, de sajnos nem sikerült...megint. Olivér náthája ráment a fülére, fájt neki és magas láza volt. Szerdán kezdtük el az antibiotikumot, de vasárnap is lázas volt még és akkorák lettek a mandulái, ráadásul a füle is fájt még mindig. Levittem az ügyeletre, ahonnan felküldtek a fül-orr-gégére minket. Ott a doktornő megvizsgálta, majd közölte, hogy  fel kell szúrni a fülét. :( Nagyon sírt szegénykém, de kora estére már jól volt, nem fájt a füle és nem volt láza sem. Az antibiotikumot tovább kellett szednünk és mára szépen rendbe jött Olikám. Ma már mentünk bölcsibe is. Dávid is meggyógyult, kedd óta Ő is jár oviba. :) Remélem most egy jó darabig így marad.
"Készülök" az áprilisi beiratkozásra, hiszen szeptembertől Oli is ovis nagyfiú lesz már. Abba a csoportba fog járni, ahová Dávid is.
Dávid farsangján is túl vagyunk. 21-én volt az oviban, Dave varázsló volt idén. :)




Dávidkám igazi nagyfiú már. Egyre több dolgot csinál már önállóan és néha csak lesek miket tanul az óvodában. Tegnapelőtt mikor hazajött mondta, hogy Van-e hajós könyvünk? , mondom nincs, de miért? Mert Szilvike mondta, hogy vihet be, aki tud. Egyem meg a kis szorgalmas lelkét (remélem ez így is marad). Anyukám másnap hajnalban hozott neki hajókról képeket és azt vitte be, az óvónő megdicsérte, hogy nem felejtette el. :) Tegnap pedig már úgy jött haza, hogy hajót hajtogattak és Ő megmutatja. Minimális segítséggel meghajtotta a hajót....csak lestünk! :) Hiába idén tölti az 5-öt...rohan az idő.
Mi Apával melózunk ezerrel. Nyáron pedig megyünk nyaralni! Nagyon boldogok vagyunk. Balatonfüred a cél és a Flamingó Hotel. :) Augusztus 24-én indulunk 5 napra. Ezen a napon lesz 1 éve, hogy összeházasodtunk! :) Szóval nagyon klassz lesz!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése