2014. március 3., hétfő

LEGO mánia

A történet ott kezdődött, hogy jött a karácsony és Én kigondoltam, hogy most már talán elég nagyok a LEGO-hoz a fiaink, így venni kéne nekik. Nem ezekre a mindenféle témájú legóra gondoltam, csak a sima építő elemekre. Nekem is volt, amikor gyerek voltam még, emlékszem, hogy milyen jól eljátszottam vele. Apa is így volt, imádott legózni, de lebeszélt a vásárlásról, mert szerinte még kicsik hozzá és nem játszanának vele, csak eldobálnák. Szomorú voltam, de ebben maradtunk. Pár hét múlva a szomszédasszonyunk lehozta a gyerekei megmaradt legóit egy zacskóba. Azóta csak azzal játszanak, főleg Dávid. Épít és épít szebbnél szebbeket. Nagyon szereti és leköti, nem sok játékkal van így el. Ezen felbuzdulva fogtam magam és most már Apa jóváhagyását is begyűjtve megrendeltem nekik az első legójukat. :) Tegnap rendeltem meg így napokon belül megkapjuk. Építésnek akadálya utána már nem lesz! :)

LEGO Bricks & More - Kreatív vödör:

 

1 megjegyzés:

  1. Nagyon vártam már a jelentkezésed, kíváncsi voltam mi van Veletek. Reméletem nem betegek vagytok !
    Na ha egyszer elkezdtek legózni utána lehet bővítgetni !!!

    VálaszTörlés