2015. január 6., kedd

2015.

Először is Nagyon Boldog Újévet kívánunk mindenkinek! 

Rég nem jelentkeztem. Azóta elteltek az ünnepek és beköszöntött az újév is. Itt van 2015. Itt van a várva várt január, amikor megérkezik közénk Emili. Besűrűsödtek a napok, bár igazán jó itthon lenni. A 37. hétbe léptünk hétfőn. kb. 2 hete nehezebb minden. Apró émelygések, derékfájások s szurkálások színesítik a napjaimat. Hamar elfáradok, türelem és tolerancia pedig egyenlő a nullával. Nem irigylem a családom, de remélem megértik azért. Az ünnepek gyorsan elteltek, de most valahogy nem bántuk. Jó volt, szép volt, de elég volt. Meghitt, békés napok vannak mögöttünk, de már mindenki valahol máshol járt...mi Apával biztos. Azóta pedig minden nap várakozással telik, hogy vajon mikor kell indulni. 31-e óta papíron már az osztályon vagyok. Január közepre tervezi a doktorunk a császárt, de pontos időpont még nincs. 30-án, 3-án és 5-én voltam NST-n, minden rendben. Volt ultrahang és vizsgálat is. Méhszájam zárt, Emili pedig szépen fejlődik. A második ultrahangon nem tudta megmérni a fejét a dokim, mert eléggé lent helyezkedett már el a Kicsikém. Legközelebb csütörtökön megyek NST-re. Jelenleg nyugodtan várom az indulást, csomagom összepakolva, utolsó hiánycikkek beszerezve. A többi már nem rajtam múlik :)

Tegnap óta Dávidkám szemüveges lett. Sajnos szükség van rá, ezen változtatni nem lehet. Remélem hamar hozzászokik a Drágám. Mától újra úszás, amit nagyon vártunk már! :)



Olivérem is jól van. Élvezik, hogy újra oviba járnak. :)

Pár kép a karácsonyunkról:



























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése